Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ma
Mat Matheij - 02-09-2016 19:02:54
Elektronica & TV

Ziggo internet wordt steeds langzamer.

U heeft volkomen gelijk. uw internetabonnement is van het instaptype en in tegenstelling tot de vaak overdreven voorspiegelingen van het adsl/vdsl net heeft ziggo geen enkele verklaring nodig om deze instap niet te kunnen waarmaken.
controleer wel alle aansluitingen. met de (groene) inkomende coaxkabel kan er van alles misgaan. dus dat eerst zelf checken of laten checken.  een andere reden voor dit falen is er niet.bel ziggo 1200. en toets onmiddellijk na alle opties voor technische problemen met internet. lijkt mij sterk dat ook zij niet zouden kunnen zien dat uw snelheid te laag is. vervolgens is dat hun probleem tenzij de installatie door u zelf is bedraad en slecht aangelegd. korte kabel inpluggen nabij modem en ziggo speedtest.