Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

je
jeffrey bouwens - 03-09-2016 10:44:47
Winkels & Webshops

Wachten op restitutie van de anwb webshop

Ik heb precies hetzelfde probleem, op 22 juli 2016 melden ze dat een besteld en betaald product niet op voorraad is en restitutie wordt verleend. nu 3 september 2016 en 10 emails later nog steeds niets terug. alleen smoesjes over een, lijkt wel eeuwig durende, storing. iedere medewerker zegt dat ik op een lijst ben gezet voor uitbetaling maar dat zou al een paar keer gebeurt zijn (volgens andere mails en medewerkers). en als die ergernis en mails over een bedragje van 20 euro!! niemand doet een toezegging wanneer dit afgehandeld wordt. superslecht, echt de eerste en laatste keer dat ik daar iets bestel. als je online besteld in china heb je geen problemen en met dit bedrijf alleen maar....