Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

chris74
chris74 - 05-09-2016 18:03:19
Winkels & Webshops

Problemen met een pakketje

Juridisch gezien is de verstuurder aliexpress en mogen enkel zij een klacht indienen tegen postnl en jij staat er feitelijk machteloos. aliexpress moet jou daar in tegen leveren wat jij besteld hebt. het is door een ander opgehaald / fout gegaan bij diegenen die zij opdracht geven (postnl) zij moeten dus er voor zorg dragen dat postnl hun afspraak na komt of de schade bij postnl vorderen. bovenstaand kan je min of meer ook bij postnl op de website terug lezen. het enige wat jij dus moet doen is aliexpress aansprakelijk stellen voor het niet leveren van jouw spullen. uiteraard is een schriftelijke bevestiging van postnl dat zij een fout hebben gemaakt hierin wel in jouw voordeel.