Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster1
zoekster1 - 05-09-2016 21:31:12
Garantie & Verzekeringen

Fietsreparatie

U heeft niet alleen recht op kosteloos herstel, u heeft er ook het recht op dat het herstel niet te lang duurt en u mag er geen ernstige overlast van ondervinden. dus een leenfiets is hier zeker op zijn plaats. hebben ze niet ergens nog een fiets staan voor dit soort problemen?

u kunt gebruik maken van het volgende wetsartikel 7:21 lid 3 bw


de verkoper is verplicht om, mede gelet op de aard van de zaak en op het bijzondere gebruik van de zaak dat bij de overeenkomst is voorzien, binnen een redelijke termijn en zonder ernstige overlast voor de koper, zijn in lid 1 bedoelde verplichtingen na te komen.


maar waarom kan dat servicepunt dichterbij niets voor u doen? daar moet toch de nodige expertise aanwezig zijn?

als u er niet uitkomt met fietsenwinkel.nl dan kunt u ook nog een klacht via thuiswinkel.org indienen. daar is deze webwinkel bij aangesloten.