Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tenormin
tenormin - 06-09-2016 18:33:27
Vakantie & Reizen

Hoe te handelen bij klachten grote reisorganisatie

U maakt iedere 2 jaar een luxe reis. ik zou me dan kunnen voorstellen dat u wel het een en ander weet wat te doen als er klachten, problemen o.i.d. zijn. de reisleiders/sters, daar ben ik van overtuigd, zijn altijd te vinden op de lokatie die u in uw appartement, hotel als mededeling kan vinden op het info bord. ook moet of zou u moeten weten dat, bij calamiteiten of wat dan ook, altijd de reisleiding te verwittigen en bij verlies, diefstal ook aangifte te doen. dat het uur u niet uitkwam omdat u zich wilde opfrissen, ja, dat is natuurlijk een lachertje. zeker als u uw camera kwijt was. dan had ik me iets later opgefrist. naar mijn mening heeft u weinig tot niets ondernomen om de reisleiding te spreken te krijgen. ik zou niet teleurgesteld zijn in sunweb, maar in mezelf.