Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gerbera
gerbera - 06-09-2016 22:07:12
Vakantie & Reizen

Hoe te handelen bij klachten grote reisorganisatie

Mischien handig om teweten als u weer op reis gaat.
de reisleiding heeft meerdere hotels onder hun hoede. als u naar de info was gegaan (al was het maar 1 keer) had u alle informatie gekregen, ook de welkomsenveloppe. in het infoboek wat in het hotel aanwezig is staat aangegeven waar u het bewuste restaurant had kunnen vinden, maar ook de receptie had u kunnen helpen. dat het telefoonnummer niet juist zou zijn klopt niet, heeft u blijkbaar iets niet goed gedaan. sunweb werkt geregeld met reisleiding van andere reisorganisaties samen. over de camerea is hier al gereageerd. de reisleiding is er om u te ondersteunen niet om de hele vakantie uw hand vast te houden. ben zelf regelmatig met sunweb op reis geweest en de door u geschetste problemen nooit ondervonden.