Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

He

Ervaringen met eijerkamp

update over stoelen eijerkamp


ik ben aangenaam verrast over de vele reacties, bedankt daarvoor! hieronder mijn reactie op uw adviezen, veronderstellingen, standpunten, etc. tijdens het bestellen heb ik expliciet aangegeven dat de stoelen (€ 300 per stuk) bedoeld waren voor een linoleum vloer waarop de verkoopster – waarvan ik mag aannemen dat ze deskundig is – zelf met de opmerking kwam dat de meegeleverde viltjes afdoende zouden moeten zijn. in die zin zijn we niet een risico aangegaan zoals in enkele reacties staat maar hebben we vertrouwd op de verkoopster. dat laatste is achteraf een risico gebleken.


ik heb op dezelfde vloer andere stoelen die geen putjes veroorzaken en de vloer is van een goede kwaliteit. dus de vloer is niet het probleem maar te dunne stoelpunten in combinatie met ondeugdelijke geleverde viltjes. als we dit van tevoren hadden geweten, hadden we of andere stoelen gekocht of zelf voor betere viltjes gezorgd.


floor friendly heeft inderdaad zeer goede brede viltjes (advies van klantenservice nadat de putjes zijn ontstaan) maar wij dachten aanvankelijk – gelet op het advies van de verkoopster – deze niet nodig te hebben. we hebben later ook nog elders eetkamerstoelen gekocht en deze voorzien van betere (dikker en breder) viltjes. dat gaat wel enigszins ten koste van het design van de stoel maar dat is dan jammer.


mijn vrouw en ik hebben overigens een gunstige bmi en onze meeste gasten ook en we sporten regelmatig. de € 150 schadevergoeding – waarmee wij overigens tevreden zijn (we hoeven uiteraard echt geen nieuwe vloer vergoed te hebben) – hoeven we dus niet in een sportschool te steken.


overigens is er inmiddels met eijerkamp een passende oplossing overeengekomen. we krijgen 65% van de aankoopprijs terug en 35% als tegoedbon. plus de al eerder genoemde € 150 voor de putjes en het lijkt me dat eijerkamp geen schadevergoeding zou betalen als ze vinden dat ze geen verantwoordelijkheid hebben voor de ontstane situatie.


al met al een hoop gedoe maar de oplossing vinden we prima. we blijven klant van eijerkamp en zijn intussen nog deskundiger geworden. nogmaals dank voor alle reacties.