Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 15-09-2016 05:42:32
Winkels & Webshops

Verhuizing bij tele2 dwingt klant tot afsluiten van een nieuw jaarcontract (of langer)

@lw1988 , 

uw reactie : 

de dienstverlening stopt niet per definitie, de verhuizing doet geen afbreuk aan het contract. klanten die bijv gaan samenwonen waarbij 2 contracten actief zijn en er na het samenwonen nog maar 1 wordt 'gebruikt' door de klant, hebben wel de verplichting het tweede contract ook voor de volledige duur door te betalen (tenzij uit coulance deze wordt vernietigd, wat niet standaard is)het is een ander verhaal als tele2 claimt het product niet te kunnen leveren. echter, zij geven aan het wel te kunnen leveren. hiervoor moet de klant wel een nieuw contract aangaan


zelfs coulance kent tele 2 niet ,  ik heb gelezen dat als je gaat samenwonen , het contract voor de volledige duur moet door betalen terwijl je geen gebruik maakt van de dienst / of het contract over laten nemen door de nieuwe huurder andere keus heb je niet , is te belachelijk voor woorden opzeggen is ook hier geen optie .

zoals @zoekster1 aangeeft kunt u uw vraag ook stellen aan consuwijzer , klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/contact" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl/contact