Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tijger1
tijger1 - 20-09-2016 14:03:36
Computers & Telefonie

Abonnement verlengen bij kpn alles gaat mis wie kan mij helpen??

Vervelend gedoe, maar u weet zich geen raad? het gaat maar over een telefoon, niets levensbedreigends dus. 

misschien komt het wel door die verlenging en van u en van uw man, dus deels zelfde namen? dat de boel in de soep liep.

persoonlijk zou ik een weekje wachten en dan nog eens contact opnemen, dan zal die grote drukte, omdat er een nieuw mobieltje op de markt is, wel over zijn.

uiteraard krijgt u bob mols niet aan de lijn, zijn naam staat alleen onder brieven en mails.