Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

SD
SD - 25-09-2016 18:11:16
Computers & Telefonie

Kpn pre order iphone 7 en alle missers in deze, hoe los je het op?

pfff!!! komt mij bekent voor?!?!?!

ik zie mij genoodzaakt om via deze weg mijn ongenoegen te uiten over kpn!
mijn verhaal zal ik zo kort mogelijk houden.


zoals in de vele advertenties de nieuwe iphone 7 is uit!
deze heb ik 19/9/16 besteld, iphone 7 plus 128 gb. nieuw abonnement met nr behoud. de vriendelijke juffrouw heeft alles genoteerd, gecontroleerd enz. met de mededeling dat het toestel 5 dagen later geleverd zou worden. bevestiging-mail gekregen. tot nu toe alles goed. tot ik benieuwd was wanneer het toestel geleverd zou worden. ff google, tot mijn verbazing zie ik dat er meer klanten van kpn problemen hebben met de levering. via de website mijn bestelstatus geprobeerd op te zoeken. "bestelling niet bekent", hè dat is raar, heb wel een bevestiging. diverse servicenummer geprobeerd, bij de laatste keuze "door een storing in ons systeem" tutututu!!!! via de chat geprobeerd, verhaal uitgelegd. gevraagd of zij mij verder konden helpen, "spijtig genoeg niet" was het antwoord. ik weer 1200 bellen! per ongeluk het keuzemenu anders ingetoetst. hè iemand aan de lijn?!? verhaal (nogmaals) uitgelegd, in de wacht gezet, kan het niet vinden, wachten, oh hier heb ik wat, door een storing/error in ons systeem is uw bestelling niet juist door gekomen?!?!?! oké, en wanneer krijg ik hem nu? nou, u moet de bestelling op nieuw doen. daar heb ik ook mijn ongenoegen over uitgesproken. ben overigens heel netjes gebleven. dat terwijl ik kook van binnen. als "ik" zo met mijn klanten om ga ben ik binnen een maand gesloten. na ruim drie kwartier wachten op antwoord, bestelnummer, of iets van een oplossing "klik" verbinding verbroken!
nogmaals 1200 ingetoetst, grrrrr! kookpunt is bijna daar! ja, nou, ik, ehhh, ik zie wel wat, maar........!!!



hoe gaat kpn dit oplossen?