Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 30-09-2016 00:03:55
Huishouden & Energie

Seat and sofas

Hallo saira banu , 

het staat in hun voorwaarden dat u de bank moet brengen zie hier : 

 koper dient reclamaties op zijn aangekochte product schriftelijk te melden bij het landelijk servicepunt van verkoper. verkoper zal deze schriftelijke servicemelding van koper zorgvuldig in behandeling nemen en koper schriftelijk op de hoogte brengen van de te volgen procedure. reactie van verkoper zal plaatsvinden binnen een termijn van 14 dagen.
8. verkoper wordt door koper in de gelegenheid gesteld om betreffende servicemelding op het product op validiteit te onderzoeken. koper dient hiervoor het betreffende product aan te leveren op de met verkoper overeengekomen datum en plaats, tenzij anders individueel afgesproken.
9. bij een gegronde servicemelding stelt koper de verkoper in staat tot herstel of vervanging van het betreffende product. indien verkoper besluit tot vervanging van het product, gelden dezelfde voorwaarden zoals vermeld in artikel 5.

art 5 de garantie omvat niet de schade die is ontstaan na afname van het product door koper of derden en te wijten is aan onzorgvuldig transport van koper of derden die het product in opdracht van koper hebben vervoerd, hetgeen ook is vermeld op de koopovereenkomst en / of de factuur.
 
spijtig dat u niet eerst op google seats and sofas gecontroleerd heeft , sorry maar is een flutzaak .
ik raad u aan om alle contact met seats and sofas schriftelijk te doen .

aanvulling :
bij wie moet u zijn als uw product ondeugdelijk is?


ga altijd eerst terug naar de winkel waar u het product hebt gekocht. en probeer samen met de verkoper een oplossing te vinden. komt u er niet uit als u uw klacht bespreekt? stuur dan één van onderstaande voorbeeldbrieven naar de verkoper.
klik op de rode regels .



https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/aankoop/voorbeeldbrief-herstel-vervanging-ondeugdelijk-product" target="_blank">voorbeeldbrief - herstel of vervanging van ondeugdelijk product
https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/aankoop/voorbeeldbrief-herstel-vervanging-ondeugdelijk-product-binnen-garatieperiode" target="_blank">voorbeeldbrief - herstel of vervanging van ondeugdelijk product binnen de garantieperiode