Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ru
Ruit - 01-10-2016 10:56:47
Computers & Telefonie

Kpn pre order iphone 7 en alle missers in deze, hoe los je het op?

Wat leest iedereen toch met de eigen bril!
de vraag of opmerking is toch heel simpel:
- er is een pre-order geplaatst en die is bevestigd
- er is een storing opgetreden bij kpn, niet bij de besteller.
- en nu levert kpn niet
en nu?

pre-orderering betekent dat je jezelf plaatst in een te leveren rij. en die moet afgewerkt worden. punt.

dat het nu bij kassa ligt geeft aan dat kassa onze kpn dient aan te pakken toch?
waarvoor hebben we anders dit soort instellingen?

ik sluit me bij haiko aan.
een fout in een systeem mag geen gevolgen hebben voor de aanvrager, alleen voor de leverancier.