Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ha
halex - 04-10-2016 06:53:16
Garantie & Verzekeringen

Geen vervanging van toestel na 3opvolgende reparaties ivm verlengbaar abonnement

door opperluis-in-de-pels valerius 1 - 4 okt. 2016 om 01:18

onzin! bij het aanbieden van de derde reparatie mag je eenzijdig de overeenkomst met het toestel wettelijk ontbinden en dient de volledige aankoop te worden terugbetaald.

dit antwoord is pas onzin. bij ontbinden heb je geen recht op volledige teruggaaf van de aankoop. zeker nu ts al enige tijd gebruik heeft gemaakt van het abonnement en telefoon. zou mooi zijn dat je door een slecht toestel al je abonnementsgeld van de gehele contractduur terug zou krijgen. er bestaat hooguit recht op vergoeding van een deel van de kosten van de telefoon. stel de economische levensduur is drie jaar, ts heeft de telefoon al twee jaar, dan zou 1/3 van de waarde redelijk zijn.