Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Cookies
Cookies - 05-10-2016 16:33:52
Winkels & Webshops

Geld terug van een webshop bij niet geleverd product

Ze hebben het 'razend druk'. wel netjes dat ze dit even vermelden, jammer dan weer dat er geen plaatsingsdatum bij staat. dus misschien staat die melding er al 4 maanden op (of 4 jaar of 4 weken....)


lieve klanten van dutch glories,


wellicht zullen jullie gemerkt hebben dat onze service op dit moment niet optimaal is. wij hebben in korte tijd enorm veel bestellingen binnen gekregen waardoor wij de drukte gewoonweg niet hebben kunnen handelen.


op dit moment roepen wij onze bestellingen een halt toe. we maken eerst schoon schip voordat we verder gaan.


wij vinden het ontzettend jammer  om jullie op deze manier te moeten teleurstellen. uiteraard gaan wij er er alles aan doen om onze problemen z.s.m. op te lossen.


wij zullen hiervoor +/- 2 weken voor nodig hebben.


hou er rekening mee dat door deze omstandigheden de reactietijd een stuk langer is dan normaal.


graag willen we jullie vragen om contact op te nemen met ons i.p.v. andere kanalen. alleen op deze manier kunnen wij iedereen z.s.m. te woord staan en ook daadwerkelijk helpen.


onze oprechte excuses voor dit ongemak, hopend op jullie begrip!


met vriendelijke groeten,


het team van dutch glories


telefonische klantenservice


( 0341 - 768 550 )


ma t/m vrij 09:00-12:00



klantenservice online


info@dutchglories.com ma t/m vrij 09:00-17:00