Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster1
zoekster1 - 11-10-2016 22:08:58
Garantie & Verzekeringen

Ik ben mijn horloge garantiecertificaat kwijt.

Als u een ondeugdelijk product heeft gekocht heeft u recht op kosteloos herstel of vervanging, of er nu een garantiecertificaat is of niet. de bewijslast dat het gebrek aan het product ligt, ligt echter wel bij u. dat komt omdat het gebrek zich na 6 maanden van aanschaf openbaart. als ik u was zou ik deze klik https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/aankoop/voorbeeldbrief-herstel-vervanging-ondeugdelijk-product" target="_blank">hier voorbeeldbrief (aangepast) opsturen naar de verkoper. 
wil die dan nog niets voor u betekenen, dan kunt u aangeven dat u een expert gaat inschakelen om vast te stellen of het gebrek aan het horloge ligt of aan uw gebruik. geef daarbij aan dat als het gebrek aan het horloge ligt u de kosten voor de expert zult verhalen op siebel. naast de kosten voor het herstel.

lees deze informatie ook nog even door klik https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/rechten-bij-product-dat-niet-goed-ondeugdelijk-is" target="_blank">hier

ik vind het overigens bijzonder kinderachtig dat siebel zich zo opstelt. uitermate klantonvriendelijk. daar koop je dan toch ook nooit meer wat.