Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hutch
hutch - 20-10-2016 12:19:19
Winkels & Webshops

Is de website simpelthuiswerk.nl betrouwbaar?


zij geven 100% 'tevredenheidsgarantie'??

dit 'bedrijfje' is gewoon wettelijk verplicht om dat pakket te accepteren, indien een 'klant' het weer terug stuurt. dus de 14 dagen bedenktijd.
zij geven ook aan, dat in dat geval de 'klant' de retourkosten moet betalen. maar de verzendkosten naar de 'klant' toe, dient ook terug betaald te worden.
en deze aankoop/dienst valt niet onder de uitzonderingen op die 14 dagen bedenktijd.

die persoon geeft trouwens zelf ook aan dat deze '100% tevredenheidsgarantie' onzin is. hij/zij beschrijft dat in artikel 6 en 7 van de http://www.simpelthuiswerk.nl/algemene-voorwaarden/" target="_blank">voorwaarden.

ik vind het zelfs misleidend, om een wettelijke verplichting zo te brengen (te suggereren) dat deze niet verplicht is.
pas dus op voor dit 'bedrijfje'.