Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 02-11-2005 18:11:57
Computers & Telefonie

Gedwongen meeverhuizen van freeler naar het net?

ik kom zelf ook bij freeler vandaan en men wilde dat ik ook naar het net zou gaan. maar door contact te hebben met de consumentenbond gehad. is mij duidelijk dat ik er onder vandaan kon komen van het contract met freeler. op het moment dat er maar 1 tarief wijzigd bij het net kun je onder het contract uit komen. hiermee ben ik naar het net gegaan . het geval is dat de telefonische helpdesk nu â?¬ 0,45 kost en bij freeler was dit â?¬ 0,15. dit heb ik aan het net gemeld. de reactie die ik van het net was: dat ze uit coulance per 1 november 2005 inplaats van 26 juli 2006 mijn contract zouden beeindigen. dit is ook wel gebeurd alleen heb ik nog steeds verbinding. maar dit ligt aan kpn wanneer zij mij gaan afsluiten. wil je na een andere provider overgaan heeft dit ook zijn voordelen. op het moment dat je geen verbinding heeft ben je een nieuwe klant en heb je bij bijvoorbeeld knp-direct nieuwe klant en krijg je gratis een draadloze modem. als ik rechtstreeks via freeler na kpn-direct was gegaan was ik geen nieuwe klant en kon ik de draadloze modem voor â?¬ 159,00 kopen.


ik hoop dat je hier wat mee kan.


de groeten van joy adam