Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 02-11-2005 20:02:06
Computers & Telefonie

Gedwongen meeverhuizen van freeler naar het net?

Hee joy dank voor je reactie. heel informatief! goed te weten dat mijn
1e reactie toch klopte; ik was al van mening dat ons contract met
freeler nu ook eindigde. zeker omdat het net ineens een bedrag van
20,36 afschreef waar ons maandbedrag bij freeler 15,00 euro was. dat
meteen laten blokkeren en het net om specificatie gevraagd. wel vreemd
dat n bedrijf zomaar een machtiging kan overnemen... hebben er uren aan
besteed en zoals boven te lezen het gedoe moe naar xs4all overgestapt.
dan maar paar weken dubbele lasten. na jouw verhaal ga ik toch weer aan
de bel trekken hoor, want zeker met dit argument van tariefwijziging
lijkt me dat ze ons niet kunnen verplichten nog tot 9 dec 2005 lid te
blijven, toch? overigens moest ik bellen ivm die rekening en meisje van
het net melde vanmorgen opgewekt; ik zie het al, u bent abonnee tot 18
december 2006?? wat nu weer, komt dat nou weer vandaan. ik woedend
opzegnr. doorgegeven en oh ja, ze keek op de verkeerde pagina?! bende
daar, hopeloos. overigens kan ik ivm werk vanuit huis geen dag zonder
verbinding dus hebben niet het risico kunnen lopen dagen zonder te
zitten door overstap. adsl verbinding loopt dus gewoon door, abonnement
bij xs4all is al ingegaan (al wil het - moet ik eerlijk zeggen - nog
niet zo lukken om te activeren ondanks vanmorgen anderhalf uur met
helpdesk xs4all....). ws. is onze router het probleem. morgen weer
proberen. nu dus nog gebruik makend van freeler/hetnetverbinding.

eigenlijk na jouw verhaal denk ik, dit gebeurt natuurlijk continue met
al die providers en overnames. en maar zeggen dat je niet tussentijds
op kunt zeggen, terwijl je dat dus wel kunt (met als handvat hier de
tariefwijziging helpdesktarief). itempje voor kassa wellicht?