Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

db
dbiemans - 01-11-2016 13:11:46
Vrije tijd & Tuin

Vergoeding niet gebruikte bioscoopkaarten kinepolis

@edrick3
ik zeg toch ook niet dat het vervoersprobleem de schuld van de bioscoop was?
het gaat mij erom dat er geen mogelijkheden worden geboden om de kaartjes te wijzigen naar een andere voorstelling.
als ze in de gelegenheid was geweest om naar de bioscoop te gaan voor de voorstelling had ze wel kunnen wijzigen, 
dat komt op mij nogal 'krom' over.