Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

me
mein33 - 01-11-2016 13:30:52
Vrije tijd & Tuin

Vergoeding niet gebruikte bioscoopkaarten kinepolis

@dbiemans,

waarom het probleem bij de bioscoop leggen terwijl het probleem bij uw dochter en haar vriend ligt.
de bioscoop heeft nu éénmaal een spelregel over hoe om te gaan met in de voorverkoop gekochte kaartjes waar door de koper geen gebruik van kan worden gemaakt.
die spelregel is om de kaartjes, voor aanvang van de film, om te ruilen voor toegang op een andere datum.
vervolgens, om van uw aanhoudende gezeur af te komen, hebben ze nog één kaartje ter compensatie aangeboden terwijl ze dat helemaal niet verplicht zijn.
aangezien u buitenaf woont zijn er in een gezin meestijds meerdere auto's en/of andere gemotoriseerde voermiddelen voorhanden en is er nou echt helemaal niemand op het idee gekomen om even voor of met uw dochter (slechts 50km.) de kaartjes om te gaan ruilen.
zou bijna denken, van je familie m......  ...  .....  .....  ......   ;-))
en nu, nu heeft ze niets of toch nog dat ene kaartje. tweede kaartje er bij kopen en op naar de film, wordt het uiteindelijk toch nog gezellig !!