Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster1
zoekster1 - 02-11-2016 15:45:04
Auto & Vervoer

Aanwezigheidssensor renault clio komt door bekleding heen.

Dit mag natuurlijk niet gebeuren met een nieuw gekochte 2 jaar oude auto. de kussenhoes oplossing vind ik echt absurd. ik begrijp niet dat u dat hier door forumleden wordt voorgesteld. het lijkt wel alsof iedereen hier tegenwoordig als zeurkous wordt afgedaan.  of ze laten zich zelf nogal gauw met een kluitje in het riet sturen?

de bekleding is niet wat u er gezien de overeenkomst van zou mogen verwachten, dat geeft u recht op kosteloze vervanging of herstel van de bekleding/stoel. daar zou ik op inzetten als ik u was. ik neem even voor het gemak aan dat de verkoper bij de bovag is aangesloten, dat geeft u mogelijkheden om dit bij de geschilllencommissie voertuigen aan te
kaarten.

lees dit even door van consuwijzer klik https://www.consuwijzer.nl/kleding/ontevreden-over-aankoop/rechten-bij-ondeugdelijk-product" target="_blank">hier en https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/aankoop/voorbeeldbrief-herstel-vervanging-ondeugdelijk-product" target="_blank">hier

u moet wel eerst (aangetekend) schriftelijk klagen bij de verkoper voor u de geschillencommissie inschakelt, lees daarom goed de brochure door

klik https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/voertuigen/" target="_blank">hier