Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

besseldekker
besseldekker - 04-11-2016 15:22:08
Huishouden & Energie

Reclamefolders,ondanks ja/nee sticker

Kappie, u hebt volkomen gelijk. het kan natuurlijk voorkomen dat een folder toch, bij vergissing, in uw gestickerde bus wordt gestopt, maar dit is duidelijk geen vergissing.

wat u kunt doen? telefonisch niet al te veel, vrees ik. is er een mogelijkheid dee bezorger te onmoeten (op zijn/haar komst te wachten) en beslsit maar wel vriendelijk te zeggen dat u, in verband met uw sticker, geen foldeers verwacht? geef ze daarbij terug. vriendelijk zijn heeft twee voordelen: het is wellicht effectiever; bovendien werkt zo'n folderaar voor een laag loon, heeft dus haast, en verdient het ook weer niet om geschoffeerd te worden. (dat was u vast ook niet van plan.)

u kunt ook nog een brief aan de distributeur sturen, maar of dat helpt? wijs er daarbij op dat uw sticker er niet voor niets zit, én dat die is ontwikkeld in samenwerking tussen overheid en distributeurs.

de reacties in dit forum die geen antwoord zijn, maar veeleer een oordeel inhouden, kunt u het beste negeren. mensen denken, ook hier, vaak dat ze in de positie zijn om te oordelen. daarmee dreigen ze het nut van dit forum te ondergraven: wie stelt er dan nog een vraag? mensen bepalen zélf wel wat voor hen van belang is, en wat futiel.



(ps ik zie dat onder anderen eva de bruin al iets dergelijks heeft gezegd, en heel ter zake. sorry voor de doublure.)