Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aurora1
aurora1 - 08-11-2016 15:22:54
Huishouden & Energie

Wat weten jullie van het consument-adviesbureau?

Ik weet niets van dat bureau en wil dat graag zo houden.
"dankuwel, geen belangstelling en prettige dag verder" en opleggen is wat u het beste kunt doen met dergelijke telefoontjes.
om verder te voorkomen dat u lastig gevallen wordt door dergelijke telefoontjes kunt u een telefoonbeantwoorder aanschaffen en bij uw mededeling alleen uw telefoonnummer herhalen, geen naam o.i.d. noemen, en vragen om een bericht in te spreken. zodra men hoort dat een telefoonbeantwoorder opneemt legt men de telefoon neer en dergelijke telefoontjes stoppen dan.
nooit op dergelijke klantenwerf acties ingaan, waar dan ook.