Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Hw
Hw2k - 14-11-2016 16:41:16
Computers & Telefonie

Smartphone h5 van hema

Gister na het rezetten, heb ik bericht geplaatst. ik dacht iedereen moet avond rusten. ben van morgen weer online reactie gegeven.maar goed, nu ontvang ik mail van hema ik de toestel kan retouren (niet vermeld of kosten is verbonden). verzend kosten is voor eigen rekening. dat bal ik nog even. volgens uitzending van kassa, verkoper is verplit te behandeling nemen zonder extra kosten in geval nog in de garantie valt maar nee, dus !! consumenten moeten goed nadenken voor het slecht service van hema, want dat vertelt ze niet tijden het verkopen.

ieder geval ik dank jullie wel voor alle info ik heb gekregen.