Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

co
coranto - 15-11-2016 21:05:08
Elektronica & TV

Heb ik recht op teruggave van een deel van abonnementskosten?

@tijger1 ik ben gewezen door een andere kpn klant op de zenders met kanaalnummer 700 en hoger die ik niet heb (hij vond mijn beeld er niet uitzien). uiteraard had ik wel eens kunnen bellen over de kwaliteit. bellen met kpn is wat mij betreft nuttig, maar nooit snel achter de rug. ik denk dat ik in dit jaar als klant niet overdreven al zeker 2 werkdagen telefonisch en personlijk contact heb onderhouden met de kpn klantenservice en winkelmedewerkers. onder andere over: ik zou in een risicogebied wonen, er was geen 2e ontvanger geleverd en die moest er wel komen, per post waren foutieve codes verzonden waardoor de ontvangers weer vervangen moesten worden, na een verhuizing een verkeerde patch waardoor er helemaal geen signaal was.