Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ma
Mat Matheij - 16-11-2016 18:02:20
Geldzaken & Recht

Youfone eerste factuur naar "rato"

Uw volledige (data)bundel gaat in vanaf het moment dat de overzetting van uw bestaande nummer heeft plaatsgevonden. minder bekend is dat de meeste providers starten met de nieuwe (maandelijkse) bundel op het moment dat zij de factuur opstellen. dat is niet de datum waarop u die faktuur ontvangt. het is dus zaak die datum op te vragen. alsdan kunt u ook uw bundel eenvoudig instellen met signalering op uw telefoon en bent u van dit soort problemen verlost. anderszins kunt u vanwege het klaarblijkelijke misverstand proberen het op een akkoord te gooien met youfone. ook helpt het om dit te melden bij de consumentenbond (klachtenkompas) of stekeligheden temeer daar zij voor deze provider een voorkeur tonen. ook de webcare van youfone zou hier een duit in het zakje kunnen doen.