Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
maarten heest - 23-11-2016 13:46:18
Winkels & Webshops

Game shop twente is retour gestuurd product kwijt.

Hallo dirk, al een jaar aan het touwtrekken? wat een bizar slechte webshop zeg! sony geeft sinds 1-4-2010 twee jaar garantie op hun producten zoals je http://services.sony.nl/support/files/warranty/pdf/warranty_nl_nl.pdf" target="_blank">hier kunt zien. dus hoe die webshop erbij komt dat er maar één jaar garantie op zou zitten is me een raadsel.
verder zijn zij uiteraard verantwoordelijk voor het zoekraken van het product. je hebt het product teruggestuurd naar de webshop waar je het gekocht hebt en daar is het aangekomen. daar eindigt ook jouw verantwoordelijkheid.
ik denk dat alleen het inzetten van wat zwaarder geschut gaat helpen. een jurist, een belbus van kassa of zoiets.
succes!