Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Cookies
Cookies - 25-11-2016 12:29:40
Winkels & Webshops

De voorwaarden eijerkamp

Bij een online bestelling hoef je helemaal geen reden op te geven waarom je het artikel retourneert. ervan uitgaande dat het idd een online bestelling is geweest, moet eijerkamp je meubel retour nemen en moet je betaling binnen 14 dagen weer op je rekening staan.

geen aanwezig verpakkingsmateriaal is natuurlijk helemaal niet relevant. hoe zou je de verpakking nog kunnen hebben als eijerkamp de meubels zelf in elkaar zet en het verpakkingsmateriaal mee neemt.





door hindriek - 24 nov. 2016 om 00:48 
antwoorden / vragen

 

we hebben aangegeven in een mailtje naar de styliste dat de tafel erg groot en wit is in ons huis
ze heeft contact gezocht met eijerkamp en ons vanavond een reactie gestuurd en daarin heeft ze het vooral over de kleur dat de tafel massief is en dit de uitstraling is en eijerkamp zegt hier niks aan te kunnen veranderen 
het feit dat hij te groot is en wij het niet vinden staan is blijkbaar geen reden om terug te nemen
geen idee of zij hem online heeft gekocht maar dat denk ik wel