Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

goldenluck
goldenluck - 30-11-2016 12:29:53
Winkels & Webshops

Kan ah pick-up point geld terugvragen na eigen fout?

heb een vergelijkbaar geval meegemaakt bij het pick-up point van de jumbo. kreeg sommige producten 2 maal, ( het had een waarde van ongeveer € 35 ) heb gewoon mijn boodschappen betaald en bij thuiskomst toen ik de fout ontdekte meteen de landelijke klantenservice gebeld en uitgelegd dat ik teveel producten had gekregen. heb aangeboden om de producten gewoon te betalen als ze mij een rekening zouden sturen, en kreeg na overleg te horen dat dat niet nodig was, omdat het de fout was van de jumbo. bestel regelmatig bij de jumbo en ook wel eens bij ah en mijn ervaring is dat de jumbo alles probleemloos in het voordeel van de klant oplost en bij de ah is de service soms niet helemaal top. als er bij de jumbo iets mist in de bestelling en ik meld het dan wordt het onmiddelijk op mijn rekening terug gestort en bij de ah wordt het als tegoed neer gezet voor de volgende bestelling ( die soms pas maanden later plaats vind ), daar baal ik dan weer van.


dus ik vind in u geval dat ah zijn verlies moet nemen en u het voordeel moet gunnen. vooral omdat u zelf heeft aangeveven dat u een hogere rekening verwachte, de medewerker van de ah had op dat moment moeten constateren dat het niet klopte en niet na 2 weken u de rekening presenteren. dat vind ik geen service van een supermarkt die zegt service hoog in het vaandel te hebben staan.