Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ma
Mat Matheij - 02-12-2016 22:23:24
Elektronica & TV

Hoe kom ik van mijn ziggo abonnement af?

Wannee uw voorziening niet naar behoeren werkt kunt u -onafhankelijk van gemaakte afspraken- afzien van willekeurig welk contract. anderszins had u zich wel beter kunnen informeren. is het goedkoopste allinone contract redelijk betaalbaar (45.95) dan is het helaas niet verstandig daar ook mobiel af te nemen. heeft u het genoemde inclusief (vaste) telefoon dan kunt u gratis bellen met ziggo. (1200). wanneer ziggo oorzaak en gevolg is is ook de monteur gratis. deze behoeft echter slechts te cotroleren of het modem juist is aangesloten en minimaal een laptop via wifi te verbinden. de reikwijdte van het standaard modem (wifi) is erg gering. vaker moet een tweede router worden bijgeplaatst (asus bv) om afdoende signaal te genereren. deze moet bekabeld ergens in het midden van het huis worden geplaatst.