Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

diumenge
diumenge - 03-12-2016 13:51:06
Geldzaken & Recht

Vreemde bakker

Beschrijf dan gewoon duidelijk de casus en kom niet met vage / onjuiste metaforen op de proppen.




ed

door ed48nl 3 dec. 2016 om 13:39 
1 antwoorden / 1 vragen


deze situatie is van toepassing, ware het niet dat het geen 4 maanden betreft, doch slechts 3 weken. bovendien was het gedeelte waarvoor de afsluiting zou moeten dienen al betaald. en voor de periode dat geen diensten geleverd worden, moet wel degelijk betaald worden. afsluiten is dus helemaal niet nodig omdat de vordering blijft bestaan en uiteindelijk in zijn geheel betaald moet worden. dus samengevat een boete voor te laat betalen (niet helemaal onlogisch) en het afsluiten voor een bepaalde periode. at is dubbelop. het probleem in groter verband is dat dit niet aleen geldt voor ziggo, wat overigens een prima aanbieder is sinds ze hun zaakjes administratief op orde hebben, maar voor zowat alle providers. vandaar dat ik het hier aanbind om de rechtmatigheidsvraag te stellen