Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

DK
DKasius - 15-12-2016 22:29:15
Computers & Telefonie

Iphone 6s

Ik heb ook een iphone 6s sinds augustus 2016. sinds ios 10 is mijn batterij zeer snel leeg. en heb ook al veel contact gehad met apple. het enige wat ze meestal zeggen dat ik er verkeerde apps op heb (facebook en whatsapp moet de boos doener zijn volgens hun. laten we nou dan maar de firmware via itunes opnieuw hebben geïnstalleerd met ios 10.2 en een lege account met alleen de standaard apps vanuit de installatie en het probleem blijft met een uur of 7 stand-by en daarvan nog geen 50 min actief gebruik gewoon totaal leeg. en krijg nu ook te horen dat het aan de software ligt en maar moet wachten. 

hallo ik mag er toch wel vanuitgaande dat als ik een dag naar me werk ga dat ie het wel volhoud (mijn oude iphone 5s ging tenminste de hele dag mee en dan was is soms nog maar net op 50% en dan heel de dag aan het e-mailen en appen geweest)

is dit misschien niet iets leuks om voor kassa zelf te behandelen in het publiekelijke