Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wi
wilhelmina59 - 16-12-2016 15:40:05
Geldzaken & Recht

Incorrecte openstaande vordering ov chip kaart

Storneren is niet de meest handige oplossing. tenzij u heel zeker weet dat dit en ontrechte incasso is.
bij tls is dit zelden of nooit onterecht.
u had natuurlijk met kerende post de storno kunnen corrigeren. dit heeft u nagelaten en heeft ervoor gekozen om de foutive overboeking af te wachten tot ie zou worden teruggestort.
u heeft hierdoor een opdracht niet uitgevoerd en dat was binnen zoveel dagen alsnog de storno te corrigeren.
weet niet de procerdures van intrum maar ik ga ervan uit dat u een herinnering heeft ontvangen.
dat u op een foutief rekn heeft gestort is uw fout en die had u zelf moeten corrigeren door alsnog per omgaande de 20 euro op het juist reknr te storten.
dat u nog geld van tls terug moet krijgen is niet relevant.