Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

akkerdistel
akkerdistel - 19-12-2016 12:53:47
Computers & Telefonie

Al 7 weken geen vaste telefonie van ziggo, wat moet ik doen?

Dit is een standaard procedure bij ziggo, ingehuurde 'klantenservice' heeft geen enkele binding met het bedrijf en kan ze dus ook werkelijk helemaal niets interesseren of ze nu iemand helpen of niet, zolang de 'gesprekken' maar zo kort mogelijk zijn.
 
ook jij gaat daar niets aan veranderen, liberty global plc wil enkel zoveel mogelijk centjes binnenharken.