Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hansfrantzen
hansfrantzen - 19-12-2016 14:32:10
Computers & Telefonie

Al 7 weken geen vaste telefonie van ziggo, wat moet ik doen?

Heel veel sterkte met ziggo, wij hadden al een jaar last van slechte ontvangst, kabels binnen doorgemeten en ook de aansluitingen, alles goed maar het slechte signaal bleef. met klagen werden we steeds maar weer het riet ingestuurd. na een jaar wilde ik hebben dat het binnen een maand werd opgelos anders zouden wij overstappen naar de concurent had ik medegedeeld aan de klantenservice van ziggo. als antwoord kreeg ik van de klantenservice " dan stap je toch lekker over" zo, het zou je maar medegedeeld worden als klant, ik was super boos en stapte over naar de kpn, was binnen een week geregeld. 6 maanden later nam ziggo contact met ons op of ze de aansluiting mochten vernieuwen in onze flat omdat de kabelboom van 30 jaar oud van ziggo buiten de flat verrot was en ze deze gingen vernieuwen. dat was dus ook de oorzaak van de slechte ontvangst (signaal) bij ons. ik heb het wel laten doen maar ons zien ze bij ziggo never nooit meer terug.