Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hammond
hammond - 19-12-2016 16:52:38
Computers & Telefonie

Al 7 weken geen vaste telefonie van ziggo, wat moet ik doen?

In ieder geval stoppen met betalen,moet je eens kijken hoe snel ziggo reageert. bij mij hadden ze een nieuwe coaxkabel getrokken maar helemaal verkeerd zodat ik 3 dagen geen internet en tv meer had en een gat in het stucwerk. ik heb gewoon weer een monteur laten komen die wel wist waar hij mee bezig was.toen deze de puinhoop zag die de vorige monteur had gemaakt heeft hij foto's gemaakt en een klachtenrapport. 1 uur later werkte alles weer prima en een dag later bood ziggo aan om het gat te repareren en en 1 maand geen abonnementskosten te betalen.bij de helpdesk zitten gewoon mensen die een lijstje met vragen voor zich hebben liggen,maar echt geen verstand van techniek hebben.ik zou eerst achterhalen hoe het komt dat je abonnement opgezegt is,want er zit iets goed fout in de administratie van ziggo.