Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jokeromy
jokeromy - 19-12-2016 19:34:10
Computers & Telefonie

Al 7 weken geen vaste telefonie van ziggo, wat moet ik doen?

Zolang alles loopt bij ziggo gaat het goed maar om alle hd zenders te ontvangen moest ik een kastje hebben na bellen heb ik het kastje gekregen maar toen begon de ellende  ik kreeg er meteen vast bellen bij maar ik heb geen vaste telefoon dus bellen zou er af gehaald worden dus niet wel een dubbele maand rekening  dus weer bellen gevaagd naar de persoon die ik eerder had gesproken maar die werkte daar niet werd er gezegd. inmiddels is het vast bellen verwjiderd en de afrekeningen van wat wel was betaald maar niet geleverd en de dubbele rekening bijna inorde. dit heeft  vanaf half september tot nu 19 december geduurd.