Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pi
pieter prins - 20-12-2016 16:24:57
Computers & Telefonie

Kan ik onder mijn nog 1 jaar lopend telecom abbo uit o.b.v. wanprestaties?

Hoi tijger,
dank voor je reactie. ja, dat zou ik ook zeggen (het is overgens met abbo kosten van € 27 en dan soms wel 4 keer tientje moeten bijwaarderen). laatst eens gekeken en 1 uur in de bus internetten, gewoon normale sites zoals nu.nl, ad.nl, geen filmpjes, kostte me €3...das toch veels te veel.

maar goed, nogmaals: dat vind ik nog niet eens zo erg. veel erger vind ik regelmatig niet kunnen bellen en nu dus 4 dagen. als een provider dusdanig slecht product levert, zou je mijns inziens recht moeten hebben om bij ze weg te gaan. ze zullen toch aan bepaalde kwaliteit moeten voldoen> of moet je alles pikken 2 jaar lang omdat je ooit een contract tekende