Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ma
Mat Matheij - 21-12-2016 21:37:07
Computers & Telefonie

Kan ik onder mijn nog 1 jaar lopend telecom abbo uit o.b.v. wanprestaties?

Hollands nieuwe ligt bij voortduring met clienten overhoop en moest -min of meer gedwongen- zelfs hun tv advertentie stoppen dankzij het programma radar. daarbij ging het niet om prepaid maar abonnementsklanten. u kunt uw normale telefoonminuten instellen, een gespecificeerde rekening vragen en ook uw internetbundel op een maximum instellen. hollands nieuwe naar ik dacht van vodafone blijkt gewoon door te gaan met ongelofelijk veel aangemelde clientele die zij niet kunnen verwerken laat staan te woord te staan. 4 dagen niet bellen indien aantoonbaar en bewijsbaar kan leiden tot terugbetaling. echter u heeft het enerzijds over een abonnement en anderzijds over een opwaardering. u had beter kunnen weten. hollands nieuwe is een volstrekt onbetrouwbare deelnemer in de markt.