Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ba
baszer - 22-12-2016 13:18:05
Computers & Telefonie

Al 7 weken geen vaste telefonie van ziggo, wat moet ik doen?

Beste karel,

hier een vergelijkbaar probleem: 

wij hebben thuis al 6, bijna 7, weken geen internet. het probleem zou zijn dat onze router nog niet is gekoppeld aan ons abonnement. de zogenaamde derde lijn van ziggo óf de ziggo afdeling in india moet dit instellen. maar zij krijgen het niet voor elkaar.

ik heb de afgelopen weken iedere dag gebeld met de klantenservice. zij beloven mij iedere keer beterschap, en hebben dit probleem al meerdere keren 'ge-escaleerd'. helaas wordt het probleem niet verholpen, al is het ons al vaak beloofd dat het binnen 24 uur zou moeten werken. 

wat ik erg jammer vind is dat er niemand verantwoordelijk is bij ziggo. de klantenservice kan niemand direct te spreken krijgen bij de derde lijn, die het zou moeten kunnen oplossen. dit kan alleen via een mailtje. de derde lijn beantwoord de klantenservice op hun beurt ook weer met een mailtje. mailtjes tussen de derde lijn en de klantenservice worden met grote tussenpozen beantwoord, en oplossingen worden niet gevonden. ondertussen blijven wij maar wachten op internet.