Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
jan4073 - 02-01-2017 17:05:29
Vakantie & Reizen

Klm - werelddeal aanbod

Ik heb 10 jaar geleden al besloten niet meer met klm te vliegen. de prijs, het eten, maar voor ook de service. ik heb geboekt bij klm op klm vlucht. dan wordt het uitgevoerd door een andere maatschappij. die kan door mist niet landen op schiphol en we worden gedropt in frankfurt. daar aangekomen hoor ik dat er een klm vlucht gaat naar schiphol. probeer ik mij aan te melden bij klm voor een stoel wordt ik geweigerd omdat ik met een andere maatschappij gevlogen heb. ik heb dus niet bij de andere maatschappij geboekt nee de klm laat haar vlucht door de ander uitvoeren en nu wordt mij verweten dat ik niet klm vlieg en weigeren ze mij mee tenemen naar schiphol. volgens de balie medewerkster moet ik bij de andere maatschappij zijn, die hebben mij naar frankfurt gebracht en die moeten maar zorgen dat ik op schiphol kom, en dat ik een klm ticket heb doet niet terzake. zoiets flik je mij maar 1 keer en dat is dan ook de laatste keer. moet je bij de klm eens proberen om je ticket om te zetten naar 1 dag eerder of later. boetes (zij houden het op adminstratiekosten) van tussen de €100 en €200 is normaal en omzetten naar andere persoon is al helemaal onmogelijk. ooit was ik platinum flyer bij klm. ik ben er helemaal klaar mee.