Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

An
AnnabelNina - 04-01-2017 12:25:19
Winkels & Webshops

Geld terug van een webshop bij niet geleverd product

Ik ben zelf ook ''opgelicht'' door dutch glories. ik wil even tegen de mensen antwoorden die gereageerd hadden. ik bestelde ook wat bij dutch glories en de revieuws waren prima die ik las. mijn artikel kwam ook later en ook ik wachtte geduldig af. ik nam contact met ze op dat het wel lang duurde en kon of een bon of mijn geld terug krijgen. ik wilde graag mijn geld terug en ze zouden een vervolg bericht sturen..

ik heb daarna niks ontvangen en heb steeds contact geprobeerd te maken via de telefoon, mail. facebook. klachten site. toen opeens 1 maand later verscheen dus dat verhaal op hun site met de mededeling dat ze wat meer tijd nodig ''hadden''. ik ben nu bijna 6 maanden verder dus noem het geen ''net'' bedrijf die problemen heeft. ze hadden ook nog de belofte gemaakt om in december mij te antwoorden en direct naar de kerst het geld terug te geven.

het gaat misschien over een bedrag van 20 euro, maar het is mijn geld en niet hun geld en ik heb dus het recht mijn geld terug te krijgen. het was een leuk zomer cadeau voor mezelf om van te kunnen genieten in de zomer!

ik woon te ver om langs het bedrijf te gaan, maar zou bijna in staat zijn het te doen.