Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ka
Karinna - 05-01-2017 19:16:12
Huishouden & Energie

Wat weten jullie van het consument-adviesbureau?

Opdringerige mensen, niet professioneel. ik zou bijna 50% kunnen besparen want ik betaalde volgens hen veel te veel omdat ik bij eneco zat en eneco was alleen maar goedkoop als ik dichtbij de leverancier zou wonen. dat was totaal nieuw voor mij. toen ik geen antwoord gaf op de vraag hoeveel ik nu betaalde kon de mevrouw aan de andere kant zomaar zien dat ik bijna 50% kon besparen. héél knap! hoe ze dat kon zien liet ze in het midden. ik bleef aandringen op de vraag wat hun winst was vertelde de dame dat wanneer ik over zou stappen ik over een jaar weer gebeld zou worden en bij tevredenheid zouden zij een bonus krijgen. ik zou over moeten stappen naar eon volgens haar.toen ik zei daar bedenktijd voor te willen hebben werd daar geirriteerd op gereageerd. ze mochten me terug bellen. ik werd inderdaad terug gebeld, nadat ik melde dat ik niet met ze in zee ging zei betreffende medewerker dat ik gestresst klonk. niks geen bel-me-niet-register praatje. niet doen dus! niet professioneel, mooie verkooppraatjes maar trap er niet in!