Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ri
rick1104 - 08-01-2017 14:24:18
Winkels & Webshops

Dhl zet pakje voor de deur en deze wordt vervolgens gestolen!!

Ik heb zowel met dhl als met postnl slechte ervaring.
wasbak gekocht, kapot aangekomen, terwijl verzekerd verstuurd en goed ingepakt en bijgeschreven dat het breekbaar was (wat doen ze ermee? gooien, gooien en gooien).
na veel heen en weer mailen heeft dhl uiteindelijk toch wat vergoed (lees: een fractie van de waarde van de wasbak terwijl ze de waarde hadden moeten vergoeden).
postnl daarintegen doet totaal geen consessies. pakket goed ingepakt volgens hun voorwaarden, in dubbel ribkarton met bobbeltje plastic, verzekend verstuurd en bijgeschreven dat het breekbaar was. maar postnl steekt hand niet in eigen boezem. volgens hun moet een pakket bestand zijn tegen gooien want dat doen zij met pakketten. of er nu breekbaar opstaat of niet, dat maakt hun niet uit. en als het gebroken aan is gekomen dan ligt het gewoon aan de manier van inpakken volgens hun.
klachten worden niet serieus genomen, je wordt zelfs gewoon afgesnauwd.
verder je gelijk halen kost 30 euro maar de kans dat je het wint is nihil.
van een groor bedrijf als postnl verwacht je veel meer maar maken hun beloftes niet waar, helaas.
wat is de meerwaarde van verzekerd verzenden dan?
bij mij dus liever geen verzenden meer via postnl