Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Fr
Fred444 - 09-01-2017 13:08:18
Winkels & Webshops

Dhl zet pakje voor de deur en deze wordt vervolgens gestolen!!

Na vele tientallen webshop bestellingen in de loop der jaren heb ik met post.nl niet anders dan uiterst positieve ervaringen. onlangs met een bestelling bij lidl was dhl de bezorger. het duurde dagen voor ik ueberhaupt een bericht kreeg over de bezorging, en toen dat eindelijk kwam klopten de gegevens niet. het tijdstip van ''aflevering'' was uren eerder dan aangegeven, ik was thuis en de bel werkt. toch vond ik een berichtje dat de bezorger de andere dag terug zou komen ''omdat de bel niet overging''. ik heb de volgende dag een berichtje opgehangen met de boodschap dat zoals de dag ervoor de bel werkt en ik thuis was en ook die dag ben. toen de bel ging en ik de voordeur opende was de bezorger 2 deuren verder bezig met 2 pakketten. het duurde even voor hij in zijn auto mijn pakketje ging zoeken in z'n auto. dat duurde ook enige tijd en ik stond in het slechte weer al met al ca. 5 minuten te wachten bij slecht weer. de bezorger was ook nog eens onbeschoft. ik heb lidl op de hoogte gesteld en geadviseerd een andere koeriersdient in te schakelen. het succes van een webshop hangt mede samen met een correcte bezorging.