Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 10-01-2017 16:23:51
Geldzaken & Recht

3 fouten in de rouwkaart

@orgelmuts , 

zoals ik al eerder heb aangegeven , als dit een fout is van de drukker , dien dan schriftelijk een klacht in .



door orgelmuts 10 jan. 2017 om 12:42 
633 antwoorden / 57 vragen


wij hebben geen proefdruk ontvangen, de begrafenisondernemer had de goede tekst aangeleverd, dit zijn dus fouten van de drukker geweest.wij zijn ook niet 'akkoord' gegaan met 15 goede kaarten.ik had gevraagd om 15 correcte kaarten omdat we als familie in elk geval een correcte kaart wilden bewaren, daarnaast zou de begrafenisondernemer nog wel 'iets' regelen met de drukker.tijd om de kaarten overnieuw te drukken was er helaas niet meer, omdat we in de eerste instantie dachten dat er maar 1 fout in stond.en aangezien het condoleren al op woensdag gepland stond, moesten de kaarten uiterlijk dinsdagmiddag op de post.toen wij later de rekening kregen zagen we pas dat de drukker ons het volle pond had berekend.als we wel op tijd waren geweest had ie alle 50 kaarten over moeten doen (kosteloos).is het van ons dan zo onredelijk om dan te vragen of hij nog 35 bedankkaartjes, die sowieso al goedkoper zijn, gratis te verstrekken?dit is dan met aftrek van de 15 correcte rouwkaarten.op deze manier geven we hem de gelegenheid om ons op deze manier tevreden te stellen.