Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

di
dickster - 10-01-2017 18:22:23
Winkels & Webshops

Aliexpress en postnl

Ik heb het ook gehad en ik vind het bijzonder belahcelik dat het zo werkt. de kosten die postnl voor de verwerkign rekent zij vaak hoger dan de af te dragen btwkosen zelf. als ik in een winkel boodschappen ga doen hoef ik toch ook gen extra geld te betalen omdat de medewerker aan de kassa nog lso moet worden betaald omdat e mijn boodschappen heeft ingescand? bovendien is dit geen dienst waar klanten zelf om vragen: het is een contorle die wodt uitgevoerd door het bedrijf zelf om inklaringskosten te kunnen vorderen, dus dat ze voor die dienst waar toch al niemadn blij van wordt, ok nog geld vragen en ook nog zoveel is bijzonder krom. postnl is gewoon en grote arrogante monopolist.