Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

AWYeah28
AWYeah28 - 12-01-2017 22:30:01
Computers & Telefonie

Tele2 brengt ruim €300,- extra in rekening wegens gebruikte data

Nou nou wat is iedereen toch weer begripvol... je ouders hebben je vroeger moeten leren hoe je bestek gebruikt, maar iemand die geen verstand heeft van een smartphone wordt direct veroordeeld. schaam je.

beste marja, ontzettend vervelend wat er is gebeurd. je vergeet verbinding te maken met wifi en gelijk ben je driehonderd euro armer. helaas ligt de verantwoordelijkheid hiervan toch echt bij jou als gebruiker. juist als je een goedkoop abonnement hebt zonder data betaal je extra veel als je dat alsnog gebruikt. dat zijn de voorwaarden waar je voor hebt getekend. juridisch gezien valt hier dus niets aan te doen.

je vraagt of je nog iets kunt doen nu je klacht in behandeling is. ik zou zeggen: besef je eerst dat hier geen sprake is van een klacht, maar van een verzoek. tele2 houdt zich aan de overeengekomen voorwaarden en jij wilt hen vragen hiervan af te wijken. schrijf dus een brief of e-mail aan de klantenservice, leg de situatie uit en wat dit voor gevolgen heeft voor jou en vraag of er een mogelijkheid js tot coulance. wie weet tref je een welwillende medewerker.

succes!