Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

MB
MBeerden - 13-01-2017 12:19:37
Elektronica & TV

Mijn lg tv 49uh668v gekocht bij mediamarkt is stuk wat nu?

Wow, dank voor al deze reacties!

vandaag heb ik contact gehad met mediamarkt. via het hoofdkantoor is er een mail uit gegaan naar de vestiging van mediamarkt centrum eindhoven. deze ochtend heb ik contact gehad met mediamarkt centrum eindhoven. het probleem met de centrale is nog niet opgelost, maar na 11 keer proberen kreeg ik een uiterst vriendelijke vrouw aan de lijn.

deze vrouw begreep mijn situatie dat ik niet in staat ben om naar de winkel te gaan en beloofde me intern te overleggen wat er mogelijk is om mij te helpen. ze gaf aan dat ik na 12.30 zou worden gebeld.

ik werd zelfs al om 12u gebeld door een zeer vriendelijke man van mediamarkt centrum eindhoven welke me heeft aangegeven dat de tv morgen kosteloos word omgeruild.

kijk, dit is de service die ik van een winkel verwacht! een pluim daarvoor.

ik vind het wel jammer dat de persoon welke ik gisteren aan de lijn had enorm inflexibel was, niet in overleg wilde en me bot behandelde. maar mediamarkt centrum eindhoven heeft aangegeven deze persoon de nodige feedback te geven zodat ook deze medewerkster klanten in de toekomst beter van dienst kan zijn en service kan verlenen zoals het een goede onderneming behoort. 

mijn vrijdag de 13e is weer goed! ik denk dat het echt pech is geweest met de medewerker van gisteren. daarbij het is wel spijtig dat contact met het hoofdkantoor noodzakelijk was om e.e.a. te bespoedigen.