Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

MB
MBeerden - 17-01-2017 14:56:27
Elektronica & TV

Mijn lg tv 49uh668v gekocht bij mediamarkt is stuk wat nu?

Ik dacht dat het probleem was opgelost.... maar goed het verhaal gaat helaas verder. afgelopen zaterdag kwam de bezorgdienst van mediamarkt centrum eindhoven rond 17u bij mij de nieuwe tv brengen.

ik vond het al vreemd dat de tv niet verpakt was zoal deze af fabriek hoort te zijn. (geen seal meer op het scherm bijv.). de beste mannen van het bezorgbedrijf gingen de voet op de tv zetten en warempel bleek het schroefgat van deze 2e hands tv stuk te zijn waardoor het onmogelijk was deze te monteren. daar de tv op een voet staat was dit noodzakelijk. 

om die reden heb ik opdracht gegeven deze tv, samen met mijn kapotte tv afgelopen zaterdag mee terug te nemen. op dat moment zat ik dus weer zonder lg tv.

ik heb direct contact opgenomen met mediamarkt centrum eindhoven. de winkel waarvan de telefoon verbinding nog steeds enorm slecht is. zeker 10x een ingesprek toon. (mediamarkt verkoopt telefoons maar de eigen verbinding is niet op orde!!?!?!)

goed na het contact beloofde mediamarkt mij op maandag terug te bellen wanneer ik weer een nieuwe tv zou krijgen. dat was op 16-1-2017. omdat ik wat ongeduldig was heb ik direct om 10u gebeld. ik wil namelijk graag mijn tv een keer hebben. de beste man gaf aan dat het een uurtje zou duren voordat mijn verzoek in behandeling zou worden genomen. hij kwam bot op me over... we zijn pas net open vertelde hij me.. of dat iets te maken heeft met het te woord staan van een klant? maar goed...

om 13u heb ik zelf maar gebeld want ik hoorde niets. uiteindelijk wisten ze me te vertellen dat ik na 18 u gebeld zou worden en dat de nieuwe tv vandaag 17-1 zou worden geleverd. ze hadden op dat moment nog 10 nieuwe tv's liggen volgens de medewerker dus ik had alle vertrouwen dat ik vandaag de nieuwe tv zou krijgen.

zojuist waren de monteurs hier en ik vroeg ze of ze konden helpen met het uitpakken van de tv om te controleren of dit dan wel een nieuwe was. dit kon officieel niet want er zat geen service bij om de tv uit de doos te halen?!? mediamarkt centrum eindhoven weet ondertussen volgens mij wel dat ik daar niet toe in staat ben??!?# 

gelukkig waren de mannen van het bezorgbedrijf hier zaterdag ook geweest en heel vriendelijk. dus hebben ze de tv uitgepakt. echter na 2 minuten zag ik al dat de tv niet verpakt was. bijbehorende onderdelen al uitgepakt, schroefjes gebruikt en zelfs een deel van de voet ontbreekt?

kortom, mediamarkt centrum eindhoven heeft het gepresteerd om mij tot 2 keer toe een lg 49uh668v tv te leveren welke niet nieuw was. terwijl mediamarkt centrum eindhoven van lg te horen heeft gekregen dat ze een nieuwe konden leveren. 

mediamarkt houd me voor de gek, levert 2e hands tv's als er iets niet goed is gegaan. en het woord service / garantie komt niet voor in het beleid van mediamarkt centrum eindhoven. 

waarom vraagt u uw geld niet terug, zult u zich afvragen. dat heeft ermee te maken dat deze tv op black friday in de aanbieding was. ik kan deze tv niet voor hetzelfde bedrag elders kopen. anders had ik allang een andere winkel benaderd om mij te helpen. 

nogmaals schandalig hoe mediamarkt centrum eindhoven dit aanpakt!